برنامه ورزشی 10Rounds
شناسه پست: 5075
بازدید: 182

برنامه ورزشی ۱۰Rounds توسط مربی معروف بدنسازی جوئل فریمن برای افرادی ارائه شده که برای رفتن به سالن های بدنسازی تنبلی می کنند. در این برنامه ورزشی اصول حرفه ای بوکس و حرکات ترکیبی از جمله ضربات متقاطع ، کراس ، رول ، تاشو ، قلاب و …را  یکی پس از دیگری به شما یاد داده می شود. بوکس از بهترین ورزش ها برای رسیدن به تناسب اندام می باشد که در سراسر دنیا از محبوبیت بالایی برخوردار است.

 

لوازم مورد نیاز: دمبل، حوله، کش

درجه سختی: متوسط

 

آیا برنامه ورزشی ۱۰Rounds برای من مناسب است؟

این برنامه ۶ هفته ای شامل ۳ روز تمرین بوکس با ۲ تمرین مقاومتی در هر هفته است که شما را غرق در عرق می کند. جوئل در این برنامه ورزشی به شما نشان می دهد چطور با مشت زدن کل بدن را درگیر کنید تا سوختن چربی و مصرف کالری اتفاق بیافتد. شما بر روی مشت زدن و ترکیبات پا تمرکز می کنید و تا ۶ هفته ادامه می دهید. هدف این است که انگیزه خود را برای مطابقت با سرعت ضربان ها افزایش دهید تا کاردیو را تقویت کرده و کالری بیشتری بسوزانید. جوئل حرکات را به شما یاد می دهد ، اما این شما هستید که باید به ترکیب خود مسلط شوید و قهرمان درونی خود را آزاد کنید. بعد از هر تمرین احساس قدرت خواهید کرد.

تمرینات چگونه هستند؟

تمرینات بوکس ۱۰ راند ۳۰ تا ۴۰ دقیقه طول می کشد و دارای موسیقی کاربردی است که ریتم شما را به حرکت در می آورد و به شما کمک می کند تا در هر مشت به شما انرژی ببخشید و شما را به پرواز در می آورد. هر تمرینی همچنین قلب شما را هدف قرار می دهد. به مدت ۵ روز در هفته در طی ۶ هفته آینده، خواهید دید که چگونه ترکیب های مختلف مشت زدن و تمرینات قدرتی می تواند به لاغر و لاغر شدن بدن شما کمک کند.

ابزار و تجهیزات مورد نیاز

با خرید این برنامه ورزشی شما راهنمای شروع ۱۰ دور، تقویم تمرینی، و ویدیو های آموزشی برای تک تک روزهای هفته را دریافت خواهید کرد. تجهیزات ضروری برای این تمرین شامل کش های مقاومتی ۱۲ اینچی، مجموعه ای از دمبل های سبک، متوسط و سنگین و یک حوله کوچک است.

برای تهیه برنامه ورزشی ۱۰Rounds روی لینک زیر کلیک کنید

۱۰Rounds