برنامه ورزشی 4Weeks of THE PREP
شناسه پست: 5456
بازدید: 333

در برنامه ورزشی ۴Weeks of THE PREP مربی این دوره آمویلا تمرینات منحصر بفردی را برای ۵ هفته به شما پیشنهاد می دهد. هر تمرین حدود ۳۰ تا ۴۰ دقیقه زمان لازم دارد. انجام این تمرینات شکل دهی به عضلاتتان را علاوه بر چربی سوزی بیشتر برای شما به ارمغان می آورد.

برنامه ورزشی 4Weeks of THE PREP

برنامه ورزشی 4Weeks of THE PREP

لوازم مورد نیاز: Dumbbells, Resistance Loops, Strength Slides, Chin-Up Bar*, Chin-Up Max*, Core Comfort Mat*
درجه سختی: متوسط

Strength | Cardio | Athletic Training | Recovery | Mobility & Flexibility

تمرینات چگونه است؟

آمویلا ۱۱ تمرین منحصر به فرد شما را طی ۴ هفته تکرار می کند. به مدت ۵ روز در هفته ، یک تمرین ۳۰ تا ۴۰ دقیقه ای خواهید داشت که برای کمک به شما در افزایش چربی سوزی عضلانی ایجاد می شود همه اینها در حالی است که شما را برای انجام آموزش های پیشرفته تر آمویلا آماده می کند. در حالی که این تمرینات برای هر حرکت تغییراتی ایجاد می کنند و همچنین شما باید هر روز تلاش خود را مانند آمویلا دوچندان کنید. تجهیزات ضروری شامل دمبل های سبک ، متوسط و سنگین ، حلقه های مقاومت در برابر بدن Beachbody ، اسلایدهای مقاومت (و بوت) است. نوار Chin-Up ، Chin-Up Max و تشک همه اختیاری هستند. برنامه های تغذیه نتایج شما را حتی بهتر نشان می دهد. آمویلا مربی شخصی دارای گواهینامه NASM و NCCPT در پشت بسیاری از ورزشکاران حرفه ای NBA است.

آیا برنامه ورزشی ۴Weeks of THE PREP برای من مناسب است؟

اگر می خواهید ورزش حرفه ای شروع کنید به شما پیشنهاد می شود این کار را با ۴Weeks of THE PREP شروع کنید. تمرینات این برنامه ورزشی بسیار کاربردی است و به شما در آمادگی بدن و ذهنتان کمک می کند.

برنامه ورزشی ۴Weeks of THE PREP به چه صورت است؟

Amoila شما را از طریق ۱۱ تمرین منحصر به فرد که در طی ۴ هفته تکرار می شوند، همراهی می کند. به مدت ۵ روز در هفته، یک تمرین ۳۰ تا ۴۰ دقیقه‌ای انجام می‌دهید که به شما کمک می‌کند عضله‌سازی و چربی‌سازی را افزایش دهید و در عین حال شما را برای انجام تمرینات پیشرفته‌تر آمویلا آماده می‌کنید. در حالی که این تمرین‌ها شامل تغییراتی برای هر حرکت هستند و به شدت تمرین‌های ۶ هفته کار نیستند، همچنان باید هر روز تمام توان خود را به آمیلا بدهید.

پیشنهاد می شود بعد از به پایان رساندن این دوره ورزشی، برنامه ورزشی ۶Weeks of the work را شروع کنید که از این برنامه سنگین تر و حرفه ای تر می باشد.

برای تهیه برنامه ورزشی ۴Weeks of THE PREP روی لینک زیر کلیک کنید

۴Weeks of THE PREP