برنامه ورزشی 645
شناسه پست: 5547
بازدید: 428

برنامه ورزشی ۶۴۵، شش روز در هفته، ۴۵ دقیقه در روز، به مدت ۱۳ هفته، تمرین مقاومتی عملکردی، تمرینات هوازی پرکالری، و تمرینات تحرکی ترمیمی است که تمام بدن شما را هدف قرار می دهد و به شما احساس نشاط و انرژی می دهد.

آمویلا راه درست را برای انجام هر حرکت را به شما نشان می دهد تا ادامه مسیر تمرینات برای شما آسان گردد. بنابراین کاملاً درگیر تمرینات می‌شوید، بدون اینکه برای دنبال کردن آن خود را به سختی بندازید.

 آمویلا سزار سوپر مربی معروف جهانی به بسیاری از ورزشکاران حرفه ای آموزش داده است تا به بهترین حالت زندگی خود برسند. یک راز تغییر دهنده بازی وجود دارد که او همیشه با آنها در میان می گذارد. او می گوید: «به دست آوردن نتایج چشمگیر و قابل مشاهده به بیش از وزنه های در دستان شما نیاز دارد. “این به تعهد نیاز دارد.” این تعهد است که همه چیز را تغییر می دهد. استحکام – قدرت. قدرت. تحمل. تمرینی که به بدن و سلامتی شما احترام می گذارد.

سبک مثبت و انگیزشی او شما را در منطقه اوج عملکرد نگه می دارد و هر تمرین را تنها با استفاده از دمبل ها و حلقه های قدرتی به موثرترین ۴۵ دقیقه روز شما تبدیل می کند.

برای دانلود و دیدن ویدیو آشنایی و معرفی این برنامه ورزشی  به مدت ۵۰ دقیقه روز خط زیر کلیک کنید

Official 645 Sample

به Amoila سیزده هفته فرصت دهید، روی فرم تمرکز کنید و شدت را برای یک دگرگونی چشمگیر و کل بدن به ارمغان بیاورید.

لوازم مورد نیاز: دمبل، حلقه مقاومتی، زیرانداز
درجه سختی: متوسط

Strength  |  Mobility & Flexibility  |  Athletic Training  |  Weight Loss

برای تهیه برنامه ورزشی برنامه ورزشی ۶۴۵ روی لینک زیر کلیک کنید

۶۴۵

برنامه ورزشی ۶۴۵ چیست؟

۶۴۵ دوره ورزشی است که توسط  Amoila Cesar  که از مربیان کمپانی بیچ بادی می باشد، ایجاد شده است، یک برنامه تمرین قدرتی کل بدن، تمرینات هوازی خیس عرق و تحرک است که به شما کمک می کند در ۱۳ هفته به اوج خود برسید.

با ضربه زدن به گروه های عضلانی اصلی، قدرت و قدرت خود را افزایش می دهید و دامنه حرکتی و آمادگی کلی خود را افزایش می دهید.

آمویلا به تدریج تکرارها و وزنه ها را با پیشرفت به سمت حرکات چالش برانگیز تغییر می دهد، بنابراین شما همیشه در حالت حداکثر شرطی سازی هستید.

در هفته آخر تمرینات ۳ مرحله ابتدایی تکرار حرکات را کم می کنید ولی وزنه ها را افزایش می دهید تا به ریکاوری شما کمک کند و برای مرحله بعدی آماده شوید. هفته ۱۳ مربوط به مرحله ۴ است که در آن شما با قدرت زیاد تمام تلاشتان را در تمرینات می گذارید.

این برنامه ورزشی طوری طراحی شده که باعث می شود این احساس را داشته باشید دقیقاً با او در باشگاه او هستید.

تمرینات برنامه ورزشی ۶۴۵ چگونه است؟

به مدت ۴ روز در هفته، روی تمرینات قدرتی، قدرتی و هایپرتروفی تمرکز خواهید کرد و از وزنه های سنگین تر با تکرارهای کم به وزنه های سبک تر با تکرارهای بیشتر تغییر می کنید. هر تمرین دارای ۷ حرکت است که شما را سرحال و درگیر نگه می دارد.

چهارشنبه، روز تحرک و ثبات است، با تاکید بر فعال سازی کارآمد، کشش و حرکت. شما ذهن خود را آرام می کنید، ریکاوری خود را افزایش می دهید و برای تمرین روز بعد آماده می شوید.

همانطور که آمیلا دوست دارد بگوید، “شما نمی توانید قدرت واقعی را بدون تحرک داشته باشید.”

شنبه روز Cardio 45 است، یک جلسه کاردیو با انرژی بالا که سرعت و چابکی چند جهتی را برای پمپاژ قلب و سوزاندن کالری ایجاد می کند. برای عرق کردن آماده شوید!

Beachbody 645

تازه سفر تناسب اندام خود را شروع کرده اید یا سطح تناسب اندام خود را بهبود می دهید؟ اصلاح کننده را برای هر تمرینی دنبال کنید تا زمانی که بدنتان احساس کند آماده است به آمویلا بپیوندد و حرکات منظم را انجام دهد.

یکشنبه (جمعه ما) هفته یک روز استراحت است. از آن برای آماده سازی وعده های غذایی، مدیتیشن و تنظیم مجدد ذهن خود برای هفته پیش رو استفاده کنید.

هر تمرین با یک گرم کردن فعال ۸ تا ۱۵ دقیقه ای شروع می شود که بسیار بیشتر از حرکات کششی اولیه است. ماهیچه های خود را گرم می کنید و بدن خود را برای کار آینده آماده و به درستی فعال می کنید. و بله، عرق خواهید کرد.

۱۱ تمرین اضافی وجود دارد که می توان آنها را با تمرینات معمولی خود ترکیب کرد تا گروه های عضلانی خاص یا مناطق مشکل را هدف قرار دهد.

چه تجهیزاتی برای ۶۴۵ مورد نیاز است؟

برای اکثر تمرینات به دمبل های سبک، متوسط و سنگین و حلقه های قدرتی نیاز دارید.

Power Loops نسل بعدی نوارهای مقاومتی با بافت بافته شده و چسبنده است که به شکل دهی، تقویت و فعال کردن عضلات باسن شما کمک می کند. دو حلقه Power وجود دارد – خاکستری برای مقاومت سبک تر و سیاه برای مقاومت سنگین تر. ما همچنین یک تشک را برای کار روی زمین توصیه می کنیم. تمرینات جایزه (Bonus) ممکن است به تجهیزات اضافی از جمله فوم غلتک، تشک، میله کشش یا مسیر کنترلی Beachbody نیاز داشته باشد.

Amoila Cesar کیست؟

خالق ۶۴۵، Amoila یک مربی شخصی تایید شده از آکادمی ملی پزشکی ورزشی (NASM) و انجمن بین المللی علوم ورزشی (ISSA) است. آمویلا به خاطر اینکه افراد مشهور و ورزشکاران حرفه ای را به شکل جدی در وضعیت خوبی قرار می دهد مشهور است.

او همچنین خالق ۶ Weeks of THE WORK و ۴ Weeks of THE PREP است، دو برنامه شدید تناسب اندام برای تمام بدن که در سایت فیتچه نیز موجود می باشد. او دارای مدرک لیسانس در رشته علوم ورزشی و روانشناسی از دانشگاه مرکزی فلوریدا است.