شناسه پست: 5306
بازدید: 212

۶ Weeks of THE WORK یک برنامه آموزشی بسیار فشرده است که توسط یکی از برترین مربیان حرفه ای تناسب اندام جهان به نام Amoila Cesar تهیه شده است. او یکی از مربی های کمپانی بیچ بادی می باشد.

برنامه ورزشی 6Weeks of THE WORK

برنامه ورزشی 6Weeks of THE WORK

لوازم مورد نیاز: دمبل، کش، زیرانداز، …
درجه سختی: حرفه ای

با این برنامه دیگر بهانه وقت نداشتن برای ورزش در باشگاه نخواهید داشت و می توانید به راحتی در خانه ورزش با سطح بالا انجام دهید. در این برنامه تمرینی در طی شش هفته شدید، Amoila Cesar شما را از طریق ۳۶ تمرین به شما کمک می کند تا عضله سازی کنید، چربی سوزی کنید و به نتایجی برسید که قبلاً هرگز تجربه نکرده اید.

تمرینات ۶Weeks of THE WORK چگونه است؟

پنج روز در هفته تمرینات شدید ۴۵ دقیقه ای را انجام خواهید داداین برنامه بر شش عنصر تمرینی تمرکز دارد: قدرت، حجم عضله، استقامت، قدرت، چابکی و تحرک. این تمرین بر تمرینات قدرتی، استقامت قلبی و رساندن شما به اوج شرایط بدنی تمرکز دارد. این تمرین مرحله‌ بعدی برنامه ورزشی ۴Weeks Of The Prep است که شما را برای یک برنامه تمرینی شدیدتر آماده می‌کند.

افراد مبتدی بهتر است قبل از اجرای این برنامه، ۴Weeks of THE PRE را انجام بدهند تا برای تمرینات سخت تر و شدید تر آماده بشید.

آیا برنامه ورزشی برنامه ورزشی ۶Weeks of THE WORK برای شما مناسب است؟

این برنامه مثل پیاده روز در پارک نیست. برنامه ای است که برای افراد مبتدی مناسب نیست و سطح تمرینات شدت بالایی دارند. عرق خواهید کرد فراد می زنید و بسیار به شما فشار خواهد آمد اما زمانیکه این برنامه ورزشی را به اتمام می رسانید، از نظر فیزیکی و ذهنی بسیار قوی خواهید شد.

برای تهیه برنامه ورزشی ۶Weeks of THE WORK روی لینک زیر کلیک کنید

۶Weeks of THE WORK