برنامه ورزشی PiYO
شناسه پست: 5352
بازدید: 163

برنامه ورزشی PiYO از تازه ترین روش های کاهش وزن در دنیا می باشد. همان طور که از نام آن مشخص است، این دوره ترکیبی از حرکات یوکا و پیلاتس می باشد. (YO= یوگا , PI = پیلاتس). با استفاده از این برنامه ورزشی برای کم کردن وزن، نیاز به انجام تمرینات سنگین ندارید و لازم نیست به خودتان زیاد فشار بیارید.  PiYo با استفاده تمرینات پیلاتش و یوگا علاوه بر افزایش سوخت و ساز بدن شما و چربی سوزی باعث افزایش قدرت ماهیچه ها و انعطاف بدنی شما می شود که در پایان این برنامه ورزشی شما بدنی متناسب همراه انعطاف خواهید داشت.  خالق این برنامه ورزشی Chalene Johnson یکی از بهترین مربی های تناسب اندام در دنیا می باشد که طوری پیلاتس و یوگا را با هم ترکیب کرده است تا بهترین نتیجه را از این برنامه ورزشی بگیرید و تمام نیاز های شما از جمله تناسب اندام، کاهش وزن، فرم دهی عضلات و چربی سوزی در تمرینات این دوره مرتفع خواهد شد.برنامه ورزشی PiYO

لوازم مورد نیاز: صندلی محکم، زیرانداز

درجه سختی: متوسط

Slim & Sculpt  |  Cardio  |  Core  |  Recovery  |  Mobility & Flexibility  |  Low impact  |  Bodyweight Training  |  Weight Loss

برنامه ورزشی PIYO غیر از داشتن تمرینات آرام یوگا و پیلاتس، تمرینات سرعتی نیز دارد که با انجام آن ها پس از ۶۰ روز به نتایج غیر قابل باوری دست پیدا خواهید کرد. در پایان این دوره بدن شما چربی زیادی از داده است، ماهیچی های شما عضلانی شده و انعطاف بیشتری خواهید داشت. حرکات این دوره ورزشی طوری طراحی شده است که حتی بعد از انجام تمرینات چربی سوزی در بدن شما ادامه پیدا کند و در نهایت بدون احساس درد و فشار در بدن خود به نتایج خارج العاده ای را می رسید.

 برای انجام این تمرینات مهم نیست چه بدنی و یا چه وزنی دارید. برنامه ورزشی PiYO نیاز به وسیله خاصی ندارد و به راحتی می توانید در خانه ورزش کنید.  فقط باید شروع کنید تا به تناسب اندام برسید

برای تهیه برنامه ورزشی PiYO روی لینک زیر کلیک کنید

PiYO